Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

ପ୍ରଶାନ୍ତ କୁମାର ବେହେରା

Classics Inspirational Others

3  

ପ୍ରଶାନ୍ତ କୁମାର ବେହେରା

Classics Inspirational Others

ଅବସର

ଅବସର

1 min
296



ତୁମ ପାଇଁ କେଉଁ ଶବ୍ଦଫୁଲ ତୋଳିବି

ହେ ମୋ'ର ଚିରପୂଜ୍ୟ, ଅଗ୍ରଜପ୍ରତିମ

ଉଜ୍ଜଳ ଜ୍ୟୋତିଷ୍କ ?


ତୁମେ ଚିର ଚଂଚଳ ----

ପୁଣି ମଧ୍ୟ ଚିର ଅଚଞ୍ଚଳ 

ତୁମେ ଭାବଭୋଳା ବିହ୍ବଳ ମଣିଷ l


କେବେ କେବେ ମନେ ହୁଏ

ତୁମେ ଏକ କକ୍ଷଚ୍ୟୁତ ହୀରକ ସ୍ପୁଲିଂଗ -----

ଯା'ର ଔଜଲ୍ୟରେ ସବୁକିଛି ଉଦ୍ଭାସିତ 

ସବୁକିଛି ପ୍ରକାଶମୟ, ପବିତ୍ର ଭାସ୍ୱର l


ସୂର୍ଯ୍ୟର କି ଥାଏ ଅସ୍ତ

ଥାଏ ବା ଉଦୟ ?

ଚିରକାଳ ସ୍ଥିର ସିଏ ଚଳନ ତା'ର

ଖାଲି ଯେ ପ୍ରତ୍ୟୟ l


ଚନ୍ଦ୍ର ସଦା ପୂର୍ଣ୍ଣଚନ୍ଦ୍ର 

କ୍ଷୟ ନାହିଁ ତା'ର

ସବୁ ପକ୍ଷ ତା'ର ଶୁକ୍ଳପକ୍ଷ l


ହେ ଜ୍ୟେଷ୍ଠଭ୍ରାତା ମୋର, ହେ ବଂଧୁ

ପରମ ସୁହଦ ------

ତୁମ ସାନ୍ନିଧ୍ଯରେ ସେଇ ସ୍ୱଳ୍ପକାଳ

ମୋ ଜୀବନର ଶାଶ୍ୱତ ସକାଳ l


ହେ ଜ୍ଞାନ ତପସ୍ୱୀ, ପ୍ରଜ୍ଞାଦୀପ୍ତ ବାଗ୍ମୀ 

ଉଦାସ ମାନ୍ତ୍ରିକ ------ 

ହେ ବସନ୍ତ ହିଲ୍ଲୋଳ ଓ ଶରତର ଶୁଭ୍ରାକାଶ

ତୁମର ଏ ଅବସର ଅବସର ନୁହେଁ ------

ଏହା ନିଶ୍ଚେ ତମପାଇଁ ଅନ୍ୟ କେତେ କେତେ ଦିଗନ୍ତକୁ

ଯାତ୍ରା ପାଇଁ ନୀଳ ନିମନ୍ତ୍ରଣ ।




Rate this content
Log in