Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Bibhutibhusan Majhi

Romance Classics Inspirational

4.6  

Bibhutibhusan Majhi

Romance Classics Inspirational

ଅବୋଲକରା କାହାଣୀ

ଅବୋଲକରା କାହାଣୀ

1 min
376


ଗପଟିଏ କହୁଁ ଗପଟିଏ କହୁଁ

ଶୁଣ୍‌ରେ ଅବୋଲକରା

କେତେ ମୁଁ କହିଲି ରହିଯା ରହିଯା

ଭରିଲୁ ସ୍ମୃତି ପସରା ।


ସପନ ରାଇଜ ରାଜକୁମାର

ସ୍ୱର୍ଗ ରାଇଜର ପରି

ପହିଲି ମିଳନ ରୋକିଦେ ରେ ରାତି

ଦେଖିବେ ନୟନ ଭରି ।


ବାନ୍ଧି ରଖିବାକୁ କେତେ ଇଛା ଥିଲା

କଳ୍ପନାଭରା ତୋ କୋଳ

ଆଗରେ ବସିଛି ଏତେ ବଡ଼ ହାଟ

କହିଲୁ ଯାଅ ସମ୍ଭାଳ ।


ନମାନି ରଖିଲୁ ଦୁଃଖ ସୁଖ ଚହି

ପସରା ମଧ୍ଯେ ସଜାଇ

ହସିଲା ବେଳକୁ କାନ୍ଦର କଣ୍ଢେଇ

କାନ୍ଦେ ହସମୂର୍ତ୍ତି ଥୋଇ ।


ଦିନ ମାସ ବର୍ଷ ଯୁଗ ତୁ ଆଣିଲୁ

ତଥାପି ସ୍ୱପ୍ନ ସାଗରେ

ଭାସିବାକୁ ମନଯୁଗଳ ଚଞ୍ଚଳ

ଖୁସି କଣ୍ଢେଇ ଆଶାରେ ।


ଜାଣିଛି ତୁ ବୋଲ ମାନିବୁନି କେବେ

କରୁନାହୁଁ ମନ ଊଣା

ବିଶ୍ୱ ମଧୁମୟ ହେଉରେ ସମୟ!

ଦେଉଛୁ ଆୟୁ ପାଉଣା।


ଜଗଜ୍ଜନ ହିତ ଆଶେ କର୍ମରତ

ଜ୍ଞାତି ପରାପର ଭୁଲି ।

ବିଭୁଙ୍କ କରୁଣା କରିବୁନି ଊଣା

ତନ୍ମୟେ ଭରିବୁ ଝୋଲି ।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Romance