Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Sanjya Tripathy

Classics

3  

Sanjya Tripathy

Classics

ଅଭାଗିନୀ

ଅଭାଗିନୀ

1 min
142



ଦୁଃଖିନୀ ଗାଁର କୋଳରୁ

ଛୁଆଟିକୁ ଛଡାଇ ନେଇ

ଧର୍ଷଣ ପରେ ହତ୍ୟା କରିଛି ସେ ।

ଏହା ନିତିଦିନିଆ ଖବର

ନିର୍ଭୟା ଠାରୁ ଆରମ୍ଭ କରି

ସହଭାଗୀ ପର୍ଯ୍ୟନ୍ତ ସମସ୍ତେ ଏଆରି ଶିକାର ।

ବା ବାରେ ଭାରତବର୍ଷ ମହନୀୟ ଐତିହ୍ୟ ଓ

ପରମ୍ପରାରେ ଋଦ୍ଧିମ୍ୟତ

ଆରମ୍ଭ କଲ ଅପଖ୍ୟାତିର ଆଉ ଏକ ଅଧ୍ୟାୟ ।

ନୈତିକ ମୂଲ୍ୟବୋଧ ହୀନ ଜୀବନରେ

ଆଉ ଏକ କନ୍ୟକ

ଗଣଧର୍ଷଣ- ହତ୍ୟାର ରକ୍ତ ରଞ୍ଜିତ

ପାପାଚାରରେ ପରିପୂଣ୍ଠ

ଏୟା କଣ ବୈଦିକ ରିତ୍ୟିକ ସ୍ଵପ୍ନର ଭାରତ ?

ମହାତ୍ମା ଗାନ୍ଧୀଙ୍କ ପରିକଳ୍ପିତ ରାମରାଜ୍ୟ ?

ହେ ଅଭାଗିନୀ ତୁମ ସୃତି ଭରେ ଆମେ

ବଜ୍ରଶପଥ ନେବା ସମାଜରୁ ନୀଳତୃଷ୍ଣା

ଓ ନୀଳତୃଷ୍ଣା ଦୂର କରି ଏକ ନାରୀର

ସ୍ଵାଭିମାନ, ସ୍ଵାଧୀନତା ଭରା ସମାଜ ଗଢ଼ିବା ।



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Classics