ସ୍ବାଧୀନତା କିଏ ହୋଇଛି ? ସ୍ବାଧୀନତା କିଏ ହୋଇଛି ?
ଆଜିର ନାରୀ ଆଜିର ନାରୀ
କଳଙ୍କିନୀ କଳଙ୍କିନୀ
ନିଖୋଜ ଗଣତନ୍ତ୍ର ନିଖୋଜ ଗଣତନ୍ତ୍ର
ଭ୍ରାନ୍ତ ନୀତିକୁ ମାର୍ଜିତ ନକରି ଭ୍ରାନ୍ତ ନୀତିକୁ ମାର୍ଜିତ ନକରି
ଶୋଇଥିଲି କାଲି ସ୍ୱପ୍ନେ ମୁଁ ଦେଖିଲି କାନ୍ଦୁଛି ଭାରତ ମାଆ ଆଖିରୁ ତାହାର ବହେ ଅଶ୍ରୁ ଧାର ଥମିବାର ଶୋଇଥିଲି କାଲି ସ୍ୱପ୍ନେ ମୁଁ ଦେଖିଲି କାନ୍ଦୁଛି ଭାରତ ମାଆ ଆଖିରୁ ତାହାର ବହେ ଅଶ୍ରୁ ଧ...