Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Sunanda Mohanty

Abstract Inspirational Children

4  

Sunanda Mohanty

Abstract Inspirational Children

ଆସ ପୋତିଦେବା ଚାରାଟିଏ

ଆସ ପୋତିଦେବା ଚାରାଟିଏ

1 min
432



ଆସ ପୋତିଦେବା ଚାରାଟିଏ 

ବଡ଼ ହୋଇ ହେବ ଦ୍ରୁମ ଗୋଟିଏ 

ବାଣ୍ଟିଯିବ ଅମ୍ଳଜାନ ସିଏ 

ଦେଉଥିବ ସଦା ଛାଇ ଟିକିଏ 

ଫଳ ଫୁଲ ଭାରେ ମୁଣ୍ଡ ନୂଆଁଏଁ 

ଆସ ପୋତିଦେବା ଚାରାଟିଏ ।


ବଡ ହୋଇ ପକ୍ଷୀ ବସା ସେ ହୁଏ 

ପଥିକ ଟିକିଏ ଥକ୍କା ମେଣ୍ଟାଏ 

ଫୁଲରୁ ନନା ଜାତି ଔଷଧ ହୁଏ 

ତା ଫଳ ଶରୀର ସୁସ୍ଥ ରଖିଥାଏ 

ଆସ ପୋତିଦେବା ଚାରାଟିଏ ।


ବିଶ୍ୱାସ ର ମନ୍ତ୍ର ବୁଣେ ଏକା ସିଏ 

ଶୁଦ୍ଧ ନିଶ୍ୱାସ ର ଭରସା ସେ ଦିଏ 

ତାପତ୍ରରେ ଔଷଧୀୟ ଗୁଣ ଭରା ଥାଏ 

ପଶୁଙ୍କ ନିର୍ଭୟ ଆଶ୍ରୟସ୍ଥଳୀ ସିଏ 

ଆସ ପୋତିଦେବା ଚାରାଟିଏ ।


ମଣିଷ ର ଉପକାରୀ ବନ୍ଧୁ ସିଏ 

ପଶୁ ପକ୍ଷୀ ଙ୍କର ଅସରା ଆସରା ଯିଏ 

ତା ଯତ୍ନ ନେଲେ ଆମ ଧର୍ମ ହୁଏ 

ଛନ୍ଦ ଯାଣେନାହିଁ ନିସ୍ଵାର୍ଥପର ସାହା ହୁଏ 

ଆସ ପୋତିଦେବା ଚାରା ଟିଏ ।


ଯା ଛାଇରେ ଦୁଇଘଡ଼ି ଯୋଗ ଶିଖିହୁଏ 

ଡାଳରେ ଖେଳିଦୋଳି ସଭାସମିତି ମେଳି 

 କରାଯାଏ, ପୁଣି ସମଗ୍ରସତ୍ତା ତା ଦେଇଦିଏ 

ତା ଯୋଗୁଁ ବରଷା ବେଉସା ମାନ ରହେ 

ଆସ ପୋତିଦେବା ଚାରାଟିଏ ।


ନିଶ୍ୱାସେ ପ୍ରଶ୍ୱାସେ ବହିବାକୁ ଦେବ ଯିଏ 

କେହି ନଥିଲେ ବି ସେ ଏକା ଥିବ ଖୋରାକଟିଏ 

କବିତା ଗଳ୍ପ ନୁହେଁ ସତ ସ୍ବପ୍ନ ର ସତ କଥା ସିଏ 

ଉପକାରୀ ରଖେ ମହାମାରୀ ଯିଏ 

ଦଇବ ଦୁର୍ବିପାକରୁ ମଣିଷ ର ରକ୍ଷାକାରୀ ହୁଏ 

ଆସ ଲଗେଇବା ପ୍ରତ୍ୟକ ଚାରା ଟିଏ l



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Abstract