Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Hrushikesh Satpathy

Inspirational

4  

Hrushikesh Satpathy

Inspirational

ଆସ ଗୋ ଫଗୁଣ

ଆସ ଗୋ ଫଗୁଣ

1 min
555


ଫଗୁଣ ଗୋ ! ତୁମ ସ୍ୱାଗତିକା ଶୁଣି

ତୁମ ଅଗଣାକୁ ଆସିଲି ଧାଇଁ !

ଆସିଲାବେଳେ ମୁଁ ନେଇ ଆସିଥିଲି

ବହଳେ ବହଳ ବଉଳ ଛାଇ !!


କୋଇଲି ଗାଇଲା ମିଳନର ଗୀତି

ଆମ୍ବତୋଟାସାରା ଗୀତମୁଖର !

ମଳୟ ନାମରେ ପରିଚିତ କରି

କରିନେଲ ମୋତେ ଅତି ନିଜର !!


ଆଙ୍କିଦେଇଗଲି ଚଇତାଳି ଚିତ୍ର

ବନ ଉପବନ ଉଠିଲା ହସି !

ମିଳନମୁଖର ପ୍ରୀତି ସଙ୍ଗୀତରେ

ଫୁଲେ ଫୁଲେ ବାସ ଗଲା ବରଷି !!


ମିଳନର ମଧୁ ଝରିବା ଆଗରୁ

କାହିଁକି ଗୋ ତୁମେ ଗଲ ମଉଳି !

ସତେ କି ଚନ୍ଦ୍ରମା ଝାଉଁଳି ପଡିଛି

ରଜନୀରାଣୀର ବକ୍ଷ ପଖାଳି !!


ଜାଣେନା କିପାଇଁ ନୀରବ ରହୁଛ

ବ୍ୟସ୍ତବହୁଳତା କିବା ଅନ୍ୟଥା !

ଅବା ମୋ' ବ୍ୟକ୍ତିତ୍ୱ ତୁମ ନଜରରେ

ଅତି ସାଧାରଣ ,ନାହିଁ ଯୋଗ୍ୟତା !!


ଭାବି ମୁଁ ପାରୁନି ତୁମକୁ ଆଜିଠୁ

ଭୁଲିଯିବି ଅବା ମନେ ରଖିବି !

ଭୁଲିବା ମୋ' ପାଇଁ ସମ୍ଭବ ହେବନି

ହୁଏତ ନିଜକୁ ଦୂରେଇଦେବି !!


ଦୂରେଇବା କ'ଣ ସହଜ ବ୍ୟାପାର

ନାହିଁ ମୋ' ଅନ୍ତରେ କପଟପଣ !

ବେଳେବେଳେ ଭାବେ ବିଚିତ୍ର ଏ ଭୂଇଁ !

ଲିଭିଲିଭି ଯାଏ ମଣିଷପଣ !!


ଶୀତ ସକାଳ ବି ଶିଶିରବିହୀନ

ଶାରଦୀୟ ଜ୍ୟୋତ୍ସ୍ନା ଶଙ୍କିଯାଇଛି !

ବୈଶାଖ ଝାଞ୍ଜିରେ ଝରୁଛି ବିଷାଦ

ବୈଶାଖୀ ପ୍ରକୋପ ଲିଭିଯାଇଛି !!


ଧାରାଶ୍ରାବଣର ସ୍ରୋତ ଆଉ ନାହିଁ

ଫଟା ଭୂଇଁ କରେ ଆର୍ତ୍ତ ଚିତ୍କାର !

ନିଷ୍ଠୁର ମଣିଷ ତୀବ୍ର ଅତ୍ୟାଚାରେ

ବସୁଧା ନୟନ ଆର୍ଦ୍ର ଜର୍ଜର !!


ସୂର୍ଯ୍ୟ ବି ଶିଥିଳ ସାଗର ଅଶ୍ରୁଳ

ନଦନଦୀ ସବୁ ନିନାଦଶୂନ୍ୟା !

ଚାରିଆଡେ ଖାଲି ତୀବ୍ର ହାହାକାର

ବସୁଧା ଦିଶୁଛି ଶତ ଶ୍ରୀହୀନା !!


କୁହ ଗୋ ଫଗୁଣ କା' ପାଖେ ବର୍ଣ୍ଣିବି

ମୋ' ଅନ୍ତର ବ୍ୟଥା ହେଲ ତ ପର !

ଫଗୁଣ ନ ଥିଲେ ମଳୟ କିପରି

ସୁବାସିତ ଲଗ୍ନେ ତୋଳିବ ଘର !!


ପ୍ରକୃତି କୋଳରୁ ଜନମି ମଣିଷ

ପାଲଟିଯାଇଛି ପ୍ରକୃତିହନ୍ତା !

ହାଣି ଚାଲିଅଛି ବସୁଧାର ବକ୍ଷ

ନୀରବେ ଦେଖନ୍ତି ବିଶ୍ୱନିୟନ୍ତା !!


ଅଭିମାନ ସଂଜ୍ଞା ବଦଳିଯାଇଛି

ଅହଙ୍କାର ରୂପେ ଉଙ୍କିମାରୁଛି !

ସ୍ୱାଭିମାନ ଶବ୍ଦ କାହିଁକି ଖୋଜୁଛ ?

ଅଭିଧାନ ବକ୍ଷୁ ହଜିଯାଇଛି !!


ଆସ ଗୋ ଫଗୁଣ ! ଚାଲିଯିବା ଆମେ

ମାନବବାଦର ସେଇ ଇଲାକା !

ଶ୍ରଦ୍ଧା ଆଉ ପ୍ରୀତି ବାଣ୍ଟି ଚାଲିଥିବା

ଜୀବନପଥରେ ନ ଥିବ ଧୋକା !!



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Inspirational