ଆସ ଗୋ ବର୍ଷା
ଆସ ଗୋ ବର୍ଷା
ଆସ ଗୋ ବର୍ଷା
ଭିଜାମାଟିର ଏ ମିଠା ମହକ
ମନରେ ଭରଇ ନୂଆ ପୁଲକ
ଆନମନା କରେ ବରଷା ଧାର
କାନ ପାଶେ ତୋଳେ କି ମିଠା ସୁର
ରିମ୍ ଝିମ୍ ସେହି ମଧୁର ତାନ
ଶୁଣି ଅଥୟ ଅଧୀର ମନ
ମୋ ମନ ମୟୂରୀ ନାଚଇ ଆଜି
ଆକାଶରେ କଳା ବଉଦ ଦେଖି
ସତେ କି ତୃଷିତ ଚାତକ ମୁହିଁ
ବସି ରହିଛି ତୋ ବାଟକୁ ଚାହିଁ
ଆସ ଗୋ ବର୍ଷା ମୋ ପାଇଁ ଆସ
ଖୋଜେ ଆଜି ମୁହିଁ ତୁମ ପରଶ
ହଜାଅ ମତେ ସଜାଅ ମତେ
ତୁମରି ସ୍ପର୍ଶରେ ହଜାଅ ମତେ।