ସ୍ନେହର ସାବଲୀଳତାରେ ପ୍ରେମର ଆୟୁଷରେ ଦିଶାନ୍ତ ଦିଗ୍ବଳୟରେ ପ୍ରତିକ୍ଷାନ୍ତ ଦିଗବଳୟରେ, ନକ୍ଷତ୍ର ପରି ସ୍ନେହର ସାବଲୀଳତାରେ ପ୍ରେମର ଆୟୁଷରେ ଦିଶାନ୍ତ ଦିଗ୍ବଳୟରେ ପ୍ରତିକ୍ଷାନ୍ତ ଦିଗବଳୟରେ, ...
ଦେଖରେ ଦେଖ ବସନ୍ତ ବାଆ ବିକଳେ କବି ଭ୍ରମର ଆହା ତୁମରି ଚିର ଖେଳର ସାଥୀ ନ ଲଭି କାହିଁ ଭରସା ସାହା ଦେଖରେ ଦେଖ ବସନ୍ତ ବାଆ ବିକଳେ କବି ଭ୍ରମର ଆହା ତୁମରି ଚିର ଖେଳର ସାଥୀ ନ ଲଭି କାହିଁ ଭରସା ସ...
ଲବଙ୍ଗଦ୍ବୀପ ରାଜକୁମାର ନୟନ ଅଶ୍ରୁସିକ୍ତ କାଦମ୍ବିନୀର ମଧୁରଛନ୍ଦେ ଖୋଜେ ଜୀବନ ଗୀତ ଲବଙ୍ଗଦ୍ବୀପ ରାଜକୁମାର ନୟନ ଅଶ୍ରୁସିକ୍ତ କାଦମ୍ବିନୀର ମଧୁରଛନ୍ଦେ ଖୋଜେ ଜୀବନ ଗୀତ
ଦୁନିଆରେ କିଏ ଦେଲେ ପଦେ ଗାଳି ମନ ହୋଇଯାଏ ଖଟା, ଦୁନିଆରେ କିଏ ଦେଲେ ପଦେ ଗାଳି ମନ ହୋଇଯାଏ ଖଟା,
ଆସ ଗୋ ବର୍ଷା ଆସ ଗୋ ବର୍ଷା
ବର୍ଷା ଭିଜା ରାତିରେ , ଫୁଲ , ପତ୍ର ସବୁ ବର୍ଷାରେ ଭିଜୁ ଥାଏ, ଟପ୍ ଟପ୍ ଝୁରୁଥିବା ବର୍ଷାରେ , ଭିଜୁ ଥି... ବର୍ଷା ଭିଜା ରାତିରେ , ଫୁଲ , ପତ୍ର ସବୁ ବର୍ଷାରେ ଭିଜୁ ଥାଏ, ଟପ୍ ଟପ୍ ଝୁରୁଥିବା ବ...