Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

kahnu charan sahu

Inspirational

4.5  

kahnu charan sahu

Inspirational

ଆଜି କାଲି ରାଜନୀତି

ଆଜି କାଲି ରାଜନୀତି

2 mins
280



ଓଡିଶାକୁ ଖାଇଗଲେ ନେତା ମନ୍ତିରୀ

ବାହାରିଲେ ଅନେକ ଯୁବ ବେକାରୀ ।


ଯିଏ ଏଠି ଆଇନ ଗଢ଼େ, ସିଏ ଭାଙ୍ଗୁଛି

ସୁରକ୍ଷା ବଦଳରେ ପାହାର ଦେଉଛି ।


ସବୁ ଏଠି ଭୁଲ ଜନତାର ଭାଇ

ଅଳ୍ପକିଛି ଲୋଭରେ ଭୋଟକୁ ବିକଇ ।


ଓଡିଶା ସମାଜେ ପଙ୍ଗୁ ଆଜି ଯୁବଶକ୍ତି 

ଭୋଟ ବେଳେ ଉଛୁଳଇ ମଦପିଆ ଭକ୍ତି ।


ଯେଉଁ ଆଇନ ନ୍ୟାୟ ଦେଇପାରୁ ନାହିଁ

ତାଆ ପାଇଁ ସମ୍ମାନ ଆସିବ ହେ କାହିଁ ।


ମାନ ଅଛି ବୋଲି କିଆଁ ବନ୍ଦୀ ହେବେ ନାହିଁ

କେବଳ କିଆଁ କୁହ ଆଇନ ଗରିବ ପାଇଁ ।


ନ୍ୟାୟ ଯଦି ଦେଇ ପାରୁନାହଁ ସରକାର

ଏତେ ନ୍ୟାୟଳୟ କିଆଁ କୁହ ଦରକାର ।


ବେବିନା, ସସ୍ମିତା, ପରୀ ଅନେକ ଫୁଲ

ଫୁଟିବା ଆଗରୁ ତାଙ୍କ ହୋଇଗଲା କାଳ ।


ନ୍ୟାୟ ପାଇଁ ଜନତା କରିଲେ ଧାରଣା

ମିଶି ନେତା, ପୋଲିସ, ଅଫିସର ଦିଅ ଯନ୍ତ୍ରଣା ।


ଛାତିରେ ହାତ ରଖି ତମେ କହିଦେଖ ଥରେ

ମାଆ ଝିଅ ଭଉଣୀ ପତ୍ନୀ ନାହିଁ କି ତମ ଘରେ ।


ଯଦି ଜଣେ ମାଆର କରିପାରୁ ନାହଁ ନ୍ୟାୟ

ହେ ଲୁଟିଖିଆ, ମୁଖପିନ୍ଧା ସରକାର ଇସ୍ତଫା ଦିଅ ।


ମୁଖାପିନ୍ଧା ନେତା ମନ୍ତ୍ରୀ ଲାଜ ସରମ ନାହିଁ

ପୋଲିସ ଏଠି ଗାନ୍ଧୀ ମାଙ୍କଡ଼ ସବୁ ଦେଖୁଥାଇ ।


ନାରୀ ନାରାୟଣୀ ଜାୟା ସେ ଜନନୀ

କେବେ ପ୍ରିୟତମା କେବେ ସେ ଭଗିନୀ ।


କେବେ ମୀରାବାଈ, ସାବିତ୍ରୀ ସେ ପୁଣି ସୀତା

ଲଢ଼ିପାରେ, ଉଢିପାରେ ଇତିହାସ ଗାଏ ତାର ଗାଥା ।


ସୁଧୁରି ଯାଆରେ ବେଇମାନ ମଣିଷ

ନ ହେଲେ ମେଣ୍ଟିବୁ ହୋଇ ଦିନେ ଶୋଷ ।


ବିଡ଼ା ବିଡ଼ା ଟଙ୍କା ନେଇ ରଫାଦଫା କର

ନିରୀହ ଆଖିରେ ଆଜି ରକ୍ତର ଅଶ୍ରୁ ଧାର ।


ତାତିଛି ଜନତା ଆଜି ପଲ୍ଲୀରୁ ଦିଲ୍ଲୀ

ଫଇସଲା ହେବ ନିଶ୍ଚେ ଖୋଲାଖୋଲି ।


ସ୍ୱାଧୀନତା ପାଇ ନାହୁଁ ଆମେ ଆଜି ଯାଏଁ

ଅତ୍ୟାଚାରୀ ଇଂରେଜ ଆଜ ସରକାର ବୋଲାଏ ।


ପଦବୀରେ ରହି ରଚ ମହାଭାରତର ଚକ୍ରବ୍ୟୁହ

ନିଶ୍ଚୟ ଧର୍ମର ହିଁ ହେବ ଜୟ ଜାଣିଥାଅ ।


ନାରୀ ପାଇଁ ମହାଭାରତ ପୁଣି ରାମାୟଣ

ସୁଧୁରି ଯାଅ ନ ହେଲେ ପାଳି ତମର ଜାଣ ।


ନାରୀ ପାଇଁ ତୃତୀୟ ବିଶ୍ଵଯୁଦ୍ଧ ହେବ ହେ ଦିନେ

ଇତିହାସ ସାକ୍ଷୀ ବନ୍ଧୁ ରଖିଥାଅ ମନେ ।।


× × × × ×  × × ×  × ×  

ମସ୍ତିଷ୍କ ମୋ ଭାବିଛି ହସ୍ତ ମୋ ଲେଖିଛି

ଦୋଷନାହିଁ ମୋର ମୁଁ ଏମିତି ବସିଛି ।


ୟୁଟ୍ୟୁବ ଭିଡିଓ ଦେଖି ହୃଦୟ କାନ୍ଦିଲା

କାନ୍ଦି କାନ୍ଦି ଅଚାନକ ଆଖିରୁ ଝରିଲା ।


ଲୁହ ହୋଇ କବିତାର ନେଲା ବନ୍ଧୁ ରୂପ

ଦୁନିଆଁ ଦାୟୀ ମୁଁ କରିନାହିଁ ପାପ ।


ଅଧର୍ମୀ ଆତ୍ୟାଚାର କର୍ମ ଦେଖି ସହେ କି ହୃଦୟ

ଆମେ ଭାରତୀୟ ଆମକୁ ଦରକାର ନ୍ୟାୟ ।।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Inspirational