Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Amit Bal

Tragedy Inspirational

4.0  

Amit Bal

Tragedy Inspirational

(୧୬)#ପାହାଡ#ସମ୍ବୋଧନମୂଳକ କବିତା

(୧୬)#ପାହାଡ#ସମ୍ବୋଧନମୂଳକ କବିତା

1 min
168


ଅନେକ ବର୍ଷରୁ ଛିଡ଼ା ହୋଇଛ ସେମିତି

      କିଛି ବି ବଦଳିନି ଏ ଦୁନିଆ ରେ ଯେମିତି ,

ଅୟୁତ ଯୁଗର ପାହାଡିଆ ରୂପ ରଙ୍ଗ

      ଅବା ହେଉ ତମକୁ ନେଇ ନିର୍ବାକ ନିୟତି ,


ବୈଶାଖ ଯେବେ ତତାଏ ତମ ସେଇ ଦେହ

     ଉତ୍ତାପରେ ଧୈର୍ଯ୍ୟ ଧରିଣ କେମିତିକା ରୁହ !

ଫିକା ଫିକା ଦିଶେ ତମ ସେ ସବୁଜ ଅଙ୍ଗ

       ପତ୍ରଝଡ଼ା ବୃକ୍ଷରେ, ନଣ୍ଡା ପରି ମନେ ହୁଅ ,


ଶ୍ରାବଣ ଆକାଶର ମୁକୁଳା ଛାତି ତଳେ

       ଦୂର ରାଇଜୁ ତମେ ସତେ ଲାଗ ଅପରୂପା

ତମ ଦେହରେ ସେ ସର୍ପିଳ ପାଦଚଲା ରାସ୍ତା

       ଏ ମନ ଗହରୀରେ ହୋଇ ରହିଯାଏ ଛପା ,


ଶାଣିତ ଅସ୍ତ୍ର ଶସ୍ତ୍ରେ ଲହୁ ଲୁହାଣ ହୁଅ

    ଯେବେ କେବେ ତମେ ମଣିଷର ଅତ୍ୟାଚାରରେ

ଝଡର କଂପନ ହୁଏ ତମ ଶରୀରରେ

        ଶଠତା ଓ କୃତଘ୍ନତାର କପଟ ଖେଳରେ ,


ଆଧୁନିକତାର ଦ୍ୱାହିରେ ତମେ ଯେ ଆଜି 

          ନିର୍ଯ୍ୟାତିତ ପ୍ରବଞ୍ଚିତ ବିଜ୍ଞାନର ଯଜ୍ଞରେ,

ଖଣ୍ତାଦାଢରେ ଚାଲିଛି ଦୁନିଆ ସତେକି

      ତମକୁ ଫିଙ୍ଗି ଦେଇ ଦୂରେ, ଧ୍ୱଂସର ପଥରେ ,


ତମକୁ ବାଦ୍ ଦେଇ ଜୀବନ ଅସମ୍ଭବ

       ଆଜିର ସମାଜ ନ ବୁଝି ପାରିଲେ ଏକଥା,

ଦିନେ ମଳିନ ପଡ଼ିବ ପୃଥିବୀରେ ସୁଖ

       ନିୟତିର ସେ ପ୍ରହାର ହେବ ନାହିଁ ଅନ୍ୟଥା । 

        


Rate this content
Log in