Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Deepak Ahire

Abstract

3  

Deepak Ahire

Abstract

न पाठवलेलं पत्र 📩

न पाठवलेलं पत्र 📩

1 min
235


न पाठवलेलं पत्र        

कसे तुला मिळाले,       

असे कसे तुझे          

अनाहूत मन चाळले...    

न पाठवलेलं पत्र        

कशा पाेहचल्या भावना,   

दगड बनूनी राहिल्या     

तुझ्या निश्चल मना...      

न पाठवलेलं पत्र

कसे तुला सापडले, 

कधी न हाेणारे अव्यक्त

मन तू मात्र वाचले... 

न पाठवलेलं पत्र

त्याला दुःखाची किनार, 

ताेंड दाबून केला तू

अशा बुक्यांचा हा मार... 


Rate this content
Log in

Similar marathi poem from Abstract