Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

Varsha Kendre

Classics

3  

Varsha Kendre

Classics

मायेचा ओलावा

मायेचा ओलावा

1 min
175


डोईचा पदर

 शील पदरात

 संस्काराचे बोल

 शिकवण त्यात


 सहारा प्रेमाचा

 बाळासाठी असे

 मायेचा ओलावा

 पदरात दिसे


 जखम ती होता

 चिंधी पदराची

 फाडली मातेने

 किमया मोलाची


 ओटी भरण्यास

 पदर पुढे तो

 संस्कृती जतन

 नेहमी करतो


Rate this content
Log in