Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Vilas Yadavrao kaklij

Horror Classics Thriller

3  

Vilas Yadavrao kaklij

Horror Classics Thriller

गप्पा

गप्पा

1 min
5


मानवी जीवनात असा एकच विषय असतो

ज्याला ना काळ ना वेळ असतो ना वय ना नाते लागते

ना विषय ना गदय पदय असतो

फक्त बोलणारा व ऐकणारा लागतो

तो म्हणजे गप्पा हाच विषय असतो

तोच मानवी जीवन पूर्णतृप्त समाधान युक्त

अशा विषय फक्त गप्पाच असतो

त्यासाठी फक्त तो माणूस असतो विषय मात्र गप्पाच असतो !



Rate this content
Log in

Similar marathi poem from Horror