Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Prabhawati Sandeep Wadwale (Nandedkar)

Inspirational Others

3  

Prabhawati Sandeep Wadwale (Nandedkar)

Inspirational Others

बाप असावा

बाप असावा

1 min
283


आयुष्याच्या वेलीवर

हसतखेळत फुल असाव

प्रत्येक बाप्पाच्या आयुष्यात

प्यारीसी मुलगी असावी

बापलेकीच नात

कधीच न कोमेजणार,,,

असाव,,,

मुलीला फुलाप्रमाणे जपून 

लहानाचा मोठ करून 

सासरला पाठवणारा

हिंमतवान बाप असावा

स्वतः जेेवण न करता

पूर्ण वराडाला पोटभर

खाऊ घालणारा जेवण 

प्रत्येक घरी बाप असावा,,,


Rate this content
Log in

Similar marathi poem from Inspirational