Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Prabhawati Sandeep Wadwale (Nandedkar)

Inspirational Others

3  

Prabhawati Sandeep Wadwale (Nandedkar)

Inspirational Others

बाबांची शिक

बाबांची शिक

1 min
209


माझ्या जीवनाचं पुस्तक,,,

माझ्या बाबांनी लिहिलं,,

स्वतः आयुष्य कसं जगावं

हे बाबानी शिकवलं

सुखात जास्त आनंदी,,,

 कोणाला परेशान करायचं नाही

दुःखात जास्त बेभान होऊन

गलत वागायचंं नाही,,,

हार न मानता प्रयत्न करत राहायचं

हमेेेशा सत्य वागायचं,,,

स्वतः स्वतःलाच हिम्मत देत जगायचं

स्वतःच्या हिमतीवर जगायचं


Rate this content
Log in

Similar marathi poem from Inspirational