Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

Revati Patil

Comedy Inspirational Others

3  

Revati Patil

Comedy Inspirational Others

ಓ ನಿದ್ದೆಯೇ!

ಓ ನಿದ್ದೆಯೇ!

1 min
259


ಓ ನಿದ್ದೆಯೇ

ನೀ ನಿಜಕ್ಕೂ ಅದ್ಭುತವೇ 

ಬಯಸಿದಾಗ ದೂರ ಓಡುವೆ

ಬೇಡವೆಂದು ಧಿಕ್ಕರಿಸಿದಾಗ ಅಪ್ಪಿಕೊಳ್ಳುವೆ!


Rate this content
Log in