Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Saroj Garg

Inspirational

4  

Saroj Garg

Inspirational

योग

योग

1 min
247


 "प्रतियोगिता के लिए "

नियोगी काया

काया निरोगी हो सदा ,हम योग सब करते रहें ।

नियमित करें यह साधना ,हम रोग सब हरते रहें ।।

बेला सुहानी भोर है ,ऋषि मुनि कर रहे योग है ।

कर लो सभी मिल योग हैं ,योगा दिवस संजोग है ।।


साँसे मिलेंगी शुद्ध ही ,तन-मन करेगा योग है ।।

भारत सिखाता योग हैं, पूरा जगत  बेरोग है ।।

देश हित यह वरदान है , योग इक अब अभियान है ।

योग करता स्वस्थ सबको, योगा बना सम्मान है ।।


Rate this content
Log in