Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

Seema Saxena

Romance

1.0  

Seema Saxena

Romance

तुम सिर्फ मेरे

तुम सिर्फ मेरे

1 min
385


प्रेम कविता

तुम सिर्फ मेरे


हाँ प्रिय तुम सिर्फ मेरे

और रहोगे सदा मेरे....


Rate this content
Log in

Similar hindi poem from Romance