Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Karishma Warsi

Inspirational

4  

Karishma Warsi

Inspirational

सरज़मीं हिंदुस्तान

सरज़मीं हिंदुस्तान

1 min
578


क्या मयकशी क्या मयकदी

हर ज़ाम है फ़ीकी पड़ी


नज़रों से आग़ोश में ले ले

है पाक हिंदुस्तान-ए-सरज़मीं


क़ल्ब दे जाते जहाँ अजनबी भी

वो पुरहमनशीं - पुरहमनशीं


गुलज़ार-ए-ज़न्नत है अता

हर फ़र्क़ है बाग़-ए-दिलकशी


शहीदों की वो दास्तां जब

सुनकर चश्मे तरी चश्मे तरी


सरसब्ज़ जिसके दस्त हैं,

वो गुलिस्तां-ए-अस्त हमीं


हर एक ने वतन पर जां भी दी

जहां मर्द ख़ूब-रू, औरत नाज़नीं


ए मेरे प्यारे वतन उजियारे वतन

तिरी हर ज़र्रा-ए-धूल मुबीं


आब-ओ हवा वन्देमातरम की

बहती रहेगी हर सदी हर सदी


क्या मोजज़ा तिरी इश्क़ का

जंगज़ू से शीरीं-सुख़न कर गई


जिसने मुझे लिखा, पुर हर्फ़ों में आ जाए

'करिश्मा' इतनी तिरी औक़ात नहीं।।


मयकशी - मदिरा (liquor)

मयकदी - मदिरालय( bar)

क़ल्ब - दिल (heart)

पुरहमनशीं - हमेशा साथ रहने/ देने वाला(fellow)

 फ़र्क - विविधता (diversity)

दिलकशी - मनोहरता (gracefulness)

चश्मे तरी - आंख भर आना (watery eyes)

सरसब्ज़ -हराभरा लहलहाता हुआ( greenery.. )

गुलिस्तां-ए-अस्त -छिपा हुआ बाग़(undisclosed  guarden)

ख़ूब-रू, नाज़नीं - सुंदर, खूबसूरत(beautiful)

ज़र्रा-ए-धूल मुबीं -हर कण पवित्र (every dust is auspicious)

मोजज़ा - चमत्कार, करिश्मा( miracle)

जंगज़ू - योद्धा, वीर ( warriors, soldiers)

शीरीं-सुख़न - मीठा बोलने वाला शायर( poet)

हर्फ़ - शब्द (words)



Rate this content
Log in

Similar hindi poem from Inspirational