Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

DURGA SINHA

Romance

4  

DURGA SINHA

Romance

प्यार

प्यार

1 min
384



सोचता हूँ कि,तुम्हें प्यार करूँ या न करूँ

ख़त में लिखता तो हूँ, इज़हार करूँ या न करूँ।।


जब से देखा है तुम्हें, चैन एक पल भी नहीं

जीना अपना यूँ,दुश्वार  करूँ या न करूँ।।


तेरी आँखों ने, तसल्ली तो दिया है दिल को

तेरी बातों का, ऐतबार करूँ या न करूँ।।


मेरी ग़ुरबत की,दुहाई मैं न देना चाहूँ

अब कभी तुमसे, नज़र चार करूँ या न करूँ।।


दर्द -ए-दिल अपना,सुनाना भी न चाहूँ मैं ‘ उदार ‘

गुल और गुलशन से,गुलज़ार करूँ या न करूँ ।।



Rate this content
Log in

Similar hindi poem from Romance