Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

VEENU AHUJA

Abstract

3  

VEENU AHUJA

Abstract

प्रेम

प्रेम

1 min
184


मेरी खामोशी में छिपी हैं बहुत सी बातें .. जो तुमने सुनी नहीं '

तुम्हारी बातों में छिपी है बहुत सारी खामोशी ... जो सुन ली थी मैंने ,


गर .. तुमने सुनी होती मेरी खामोशी ..

और , मैने न सुनी होती तुम्हारी खामोशी ..


तो , .. यकीनन हम ,

आज भी प्रेमी होते ।


Rate this content
Log in

Similar hindi poem from Abstract