Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

N.k. Trivedi

Romance

4  

N.k. Trivedi

Romance

प्रेम से भीगते रहे बरसात में

प्रेम से भीगते रहे बरसात में

1 min
367



प्रेम से भीगते रहे बरसात में 

दो दिल धड़कते रहे बरसात में


तन _बदन में उर्मीयां तो प्रस्फुटित रही

तरसते रहे साथ को बरसात में


उड़ती बालों की लट वायु_लहरियों से 

जल_बिंदू टपकते रहे बरसात में 


बारिश में बिजली चमकती तो साथ में 

डर से व्याकुल हो रहे बरसात में 


आंख से बातें हुई पलकें झूकी 

बाहों में जकड़ रहे बरसात में 


और हो गए ये रास्ते पानी_पानी

भीतर में उतर रहें बरसात में।



Rate this content
Log in

Similar hindi poem from Romance