Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Dhirendra Panchal

Comedy

4  

Dhirendra Panchal

Comedy

नेवरसा

नेवरसा

1 min
343


पाय नेवरसा खुश हव गोलुआ बोले दांत चियारी के।

एक कट्ठा मोर बाबू के हव दू कट्ठा ससुरारी के।


चाल चलन में परिवर्तन ह बइठल गाल बजावेला।

सबही क औकात घूम घूम खड़े खड़े ऊ नापेला।

रजनीगंधा रगड़ के खाला चऊचक ठोंक सोपारी के।


मुंह लोक लोक बतियावेला ऊ सबही के धकियावेला।

बिन जरबन जंघिया पहिने क फयदा गजब गिनावेला।

कहे का दिक्कत हव बहनोई आवा राजा देवारी के।


अगुआई अब करे घूम घूम जइसे हव रोजगारी।

लईकी छांटे जईसे किनहा भंटा क तरकारी।

खुद बिना दांत क मसगूर लउके हंसला पर मेहरारू के।

एक कट्ठा मोर बाबू के हव दू कट्ठा ससुरारी के।


Rate this content
Log in