Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Mohan Arora

Romance Others

4.0  

Mohan Arora

Romance Others

ЁЯТЭ рдореБрд╣рдмреНрдмрдд ЁЯТЭ

ЁЯТЭ рдореБрд╣рдмреНрдмрдд ЁЯТЭ

1 min
196


рдореБрд╣рдмреНрдмрдд рдХреЗ рдмрдЧреАрдЪреЗ рд╕реЗ,

рдореИрдВ рдЕрдирдЧрд┐рдирдд рдлреВрд▓ рд▓рд╛рдпрд╛ рд╣реВрдВ 

рдмрджрд▓реЗ рдореЗрдВ рдореБрд╣рдмреНрдмрдд рд╕реЗ,

рднрд░рд╛ рджрд┐рд▓ рдЫреЛрдбрд╝ рдЖрдпрд╛ рд╣реВрдВ 

рдР рдореЗрд░реЗ рдЧреАрдд,

рд╣реГрджрдп рдХреЗ рдЗрд╕ рдмрдЧреАрдЪреЗ рдореЗрдВ 

рдЧрдореЛрдВ рдХреЗ рдЧреБрд▓ рд╕рдВрдЬреЛ рдХрд░ рдХреЗ 

рдЧреБрдирд╛рд╣реЛрдВ рдХреА рдЗрд╕ рдЧрд▓реА рд╕реЗ 

рдореИрдВ рд▓реМрдЯ рдЖрдпрд╛ рд╣реВрдВ 

рдХрд╣реЗ рдореЛрд╣рди рд╕реБрдиреЗрдВ рдореЗрд░рд╛ рдореАрдд 

рдореБрд╣рдмреНрдмрдд рдХреЗ рдмрдЧреАрдЪреЗ рдореЗрдВ 

рдореИрдВ рдЕрдирдЧрд┐рдирдд рдлреВрд▓ рд▓рд╛рдпрд╛ рд╣реВрдВ редред



Rate this content
Log in

Similar hindi poem from Romance