Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Short And Sweet Blog

Inspirational

3  

Short And Sweet Blog

Inspirational

मेरी कविता ।

मेरी कविता ।

1 min
230


लफ्ज़ अल्फाजों की कमी थी, मेरी कविता में कुछ तो बात नहीं थी । 

लिखते लिखते सीखना आ गया, पर सब्र अभी  भी बाकी था ।

कविताओं का मेला था, पर एक अच्छी कविता अभी भी लिखना बाकी था ।

फेमस होने के चक्कर में सब किया, पर जो लिखना था वही नहीं लिखा । 

तभी अभी भी उस कविता की तलाश है, लिखना अभी भी बाकी है । 

मेरे हुनर को अभी भी पहचान मिलनी बाकी है, उस कविता की सोच अभी भी बाकी है ।


Rate this content
Log in

Similar hindi poem from Inspirational