Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Usha R लेखन्या

Inspirational

2  

Usha R लेखन्या

Inspirational

मेरा

मेरा

1 min
133


है वह मेरा, जिस पर मुझे नाज़ 

कैसे करूँ रक्षा, सुरक्षा ? वह है मेरे सिर का ताज

उसके लिए क्या करूँ? कैसे दुनिया में हो साज़

स्थान मान अभिमान सब दिलाकर , क्या पूरा होगा काम?

है वह मेरा, तुम्हारा, हम सबका राष्ट्र जिसकी संवेदनाओं का हमें करना है सम्मान।

  



Rate this content
Log in

Similar hindi poem from Inspirational