Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

गुलशन खम्हारी प्रद्युम्न

Tragedy

3  

गुलशन खम्हारी प्रद्युम्न

Tragedy

माॅं

माॅं

1 min
2


कि इंसानियत लहुलुहान हो गई इंसानी जात पर।

बच्चे इकट्ठे आ बैठे मरती मॉं के खाट पर ।।

लड़ाई थी इस बात की,कि किसको कितना हक मिले,

और मरे मॉं की चिता न जल सकी श्मशान घाट पर ।।


Rate this content
Log in

Similar hindi poem from Tragedy