Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Preetam Singh

Romance

3.5  

Preetam Singh

Romance

लम्हे जिंदगी के

लम्हे जिंदगी के

1 min
154


तुमसे ही थे मेरे लम्हे जिंदगी के,

और तुमसे ही थी मेरी जिंदगी ,

करूं क्या बताओ तुम ही मुझे,

जो लौटा सकूं उन प्यारे ख्वाबों को।

लम्हे तो लम्हे हैं क्या करूं,

लौटा न सकूं पल मोहब्बत के ,

आ सकते हो तो आओ तुम्हीं,

वरना याद करूं में उन प्यारी रातों को।

बिछड़ के अब मुझे नहीं रहना है,

आ भी जाओ अब मुझे गले लगना है,

ना परेशान कर मुझे ओ साहिबा,

करो याद उन सभी मुलाकातों को।



Rate this content
Log in

Similar hindi poem from Romance