Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

अनामिका वैश्य आईना

Drama Horror Romance

4  

अनामिका वैश्य आईना

Drama Horror Romance

कविता

कविता

1 min
126


मेघ सघन मिलने को तरसे

सावन नभ से भूमि पर बरसे


मधुर-मधुर से संगीत सुनाये

प्रेम की थाली मुझको परसे


छाया बन राह में साथ चलो 

फ़िर चाहे दुनिया ये झरसे


नदिया बहती धुन में अपनी

दिलकश कूल मिले न अरसे


तिमिर झुके कदमों में आके

कर दो न प्रेम की वर्षा कर से


प्रिय मीलों की दूरी बेशक है

ये क्षितिज मन भाव से बरसे।


Rate this content
Log in

Similar hindi poem from Drama