Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Sonal Bhatia Randhawa

Abstract Inspirational Others

3  

Sonal Bhatia Randhawa

Abstract Inspirational Others

ख़्वाहिश...

ख़्वाहिश...

1 min
195


ख़्वाहिश …

कुछ देर पहन लो आवाज़ मेरी

अपने कानों में

मेरे सुकून का गहना समझ कर !

कुछ देर थाम लो हाथ मेरा

अपने हाथ में

मेरी लड़खड़ाती रूह का सहारा बन कर!

कुछ देर बात करो

बैठ कर साथ

मेरी खामोशियों को अपने अल्फ़ाज़ बना कर !

कुछ देर साथ चलो

यूँ ही मेरे

मेरे तनहा रास्तों पर मेरे हमराही बन कर !

कुछ लम्हे ज़िंदगी से

दे दो मुझे

हक़ न सही …… चलो एहसान समझ कर !


Rate this content
Log in

Similar hindi poem from Abstract