Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

Parinita Sareen

Abstract

3.5  

Parinita Sareen

Abstract

ख्वाहिश

ख्वाहिश

1 min
122


घर की गलियां, वो चौबारा छोड़;

बस निकल आएं हैं कहीं दूर, चलते - चलते।

मंज़र की खबर भी है और रास्तों की परवाह भी,

पर इस पल में ही थम जाए ये शाम, यूं ही ढलते - ढलते।


Rate this content
Log in

Similar hindi poem from Abstract