Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

J P Raghuwanshi

Inspirational

3  

J P Raghuwanshi

Inspirational

ЁЯМ╝"рдЬрдиреНрдорднреВрдорд┐"ЁЯМ╝

ЁЯМ╝"рдЬрдиреНрдорднреВрдорд┐"ЁЯМ╝

1 min
354


рдЬрдп рдорд╛рддреГрднреВрдорд┐, рд╣реЗ рдЬрдиреНрдорднреВрдорд┐,

рдХрд░рддрд╛ рд╢рдд-рд╢рдд рдирдордиред

рд╕рдмрд╕реЗ рдЕрдиреБрдкрдо, рд╕рдмрд╕реЗ рд╕реБрдВрджрд░,

рдЕрдкрдирд╛ рдЪрдордиред


рд░рд╛рдо рдХреГрд╖реНрдг рдХреА рдкрд╛рд╡рди рдзрд░рддреА,

рдмрд╣реЗ рдирд░реНрдорджрд╛ рдзрд╛рд░ред

рд╕рд╛рдзреБ рд╕рдВрдд рд╕рдм рдХрд░реЗ рдкрд░рд┐рдХреНрд░рдорд╛,

рд╡реЗрдж рди рдкрд╛рд╡реЗ рдкрд╛рд░ред


рдРрд╕реА рдкрд╛рд╡рди рдорд╛рдВ рд░реЗрд╡рд╛ рдХреЛ рдХрд░рддрд╛ рдирдорди,

рд╣рд┐рдиреНрджреВ рдореБрд╕реНрд▓рд┐рдо рд╕рд┐рдЦ рдИрд╕рд╛рдИ,

рдЖрдкрд╕ рдореЗрдВ рд╕рдм рднрд╛рдИ-рднрд╛рдИред

рдРрд╕реА рдЕрдиреЛрдЦреА рдкреБрдгреНрдпрднреВрдорд┐ рдХреЛ,

рд╢рдд-рд╢рдд рдирдордиредред


Rate this content
Log in

Similar hindi poem from Inspirational