Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

V. Aaradhyaa

Romance

4.7  

V. Aaradhyaa

Romance

हमारी हालत थी अच्छी भली

हमारी हालत थी अच्छी भली

1 min
9



कल तक हमारी हालत थी अच्छी भली,

आज हमारे दिल को लगी कैसी ये लगी !

उनकी तीर ए नजर दिल में कुछ यूँ गड़ी,

छलनी जिगर हुआ और जान सूली चढ़ी !


यूँ एकाएक ना जाने हमें ये क्या हो गया,

ये पागल दिल उनके सपनों में खो गया !

उनके इश्क ने दिया साथ और हमसाया,

मेरा महबूब जैसा चाहा था वैसा ही पाया !


उनका हम पर हुआ असर कुछ इस कदर,

जीवन का सफर लगे एक सुहानी सी डगर !

पाकर उनसे मोहब्बत ये दिल हुआ बेसबर,

उनके दिल में बनाया हमने अब अपना घर !



Rate this content
Log in

Similar hindi poem from Romance