Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

गुलशन खम्हारी प्रद्युम्न

Romance Fantasy Inspirational

3  

गुलशन खम्हारी प्रद्युम्न

Romance Fantasy Inspirational

ग़ज़ल....१

ग़ज़ल....१

1 min
224


इब्तिदा ग़र चाहिए तो इंतिहा को ढूंढिए ।

आज तन्हा मैं हुआ मेरे खुदा को ढूंढिए ।।


जिंदगी की बेखुदी का जब इशारा वो मिला ।

बेवफाई भी मिली ज़ालिम अदा को ढूंढिए ।।


चॉंद भी अब रो रहा है देख लो तुम रात में ।

देखना ग़र दर्द हो मेरी सदा को ढूंढिए ।।


जिंदगी रुसवा हुई थी जान के ही नाम पर ।

छोड़कर मेरी ख़ता उनकी ख़ता को ढूंढिए ।।


कौन खोया कौन पाया देख लो तुम प्यार में ।

फासलों के गॉंव में खुद से जुदा को ढूंढिए ।।



Rate this content
Log in

Similar hindi poem from Romance