Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Pratibha Lokhande

Drama

3  

Pratibha Lokhande

Drama

ЁЯТЮ рджрд┐рд▓ рдХрд╛ рджрд░реНрдж ЁЯТЮ

ЁЯТЮ рджрд┐рд▓ рдХрд╛ рджрд░реНрдж ЁЯТЮ

1 min
225


рджреЗрдЦрд╛ рдЬрдм рддреБрдореНрд╣реЗ рдпрд╛рд░рд╛,

рдХреБ рдЫ рд╣реЛрдиреЗ рд▓рдЧрд╛ ! 

рд╕рд╛рдВрд╕ рдмрдбрдгреЗ рд▓рдЧреА,

рджрд┐рд▓ рдзрдбрдХрдиреЗ рд▓рдЧрд╛ ! 


 рджрд┐рд▓ рдХрд╛ рддреЛ рдХреНрдпрд╛ рд╣реИ,

рджрд┐рд▓ рддреЛ рд╣рд░ рдмрд╛рд░ 

рдзрдбрдХрдд рд╣реИрдВ !


рдЖрдк рдХреЛ рддреЛ рдХреНрдпрд╛ рдорд╛рд▓реВ рдо

рдЖрдк рд╣рдореЗ рдЖрдЪреЗ,

рд▓рдЧрддреЗ рд╣реЛ !


рд╣рдореЗрдВ рддреЛ рдЖрдк рд╕реЗ рд╣реА

рджрд┐рд▓ рд▓рдЧрд╛ рдирд╛ рдерд╛ !

рдкрд░ рддреБрдо рдмреИрдареЗ,

рдХрд┐рд╕реА рдФрд░ рд╕реЗ

рджрд┐рд▓ рд▓рдЧрд╛ рдХреЗ !


рдХрд┐рд╕реА рдФрд░ рд╕реЗ,

рджрд┐рд▓ рд▓рдЧрд╛ рдХреЗ !


Rate this content
Log in

Similar hindi poem from Drama