Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

J P Raghuwanshi

Comedy

4.5  

J P Raghuwanshi

Comedy

धूम्रपान निषेध है

धूम्रपान निषेध है

1 min
1.0K


जय-जय बीड़ी भवानी,

प्रबल धूम्रकारी।


हुक्का हैं पितु तुम्हार,

बड़ा बंधु हैं सिगार,

भगनी सिगरेट और,

चिलम सी महतारी।

जय जय------------


तुमसे जो चित लगाए,

रात दिना कफ गिराए,

खांस-खांस घर गंधाते,

नाक बहे न्यारी।

जय जय-------------


तुमसे जो प्रेम करें,

डॉक्टर की जेब भरें,

रात भर जागरण,

घर की रखवारी।

जय जय-----------


हमरी जा सीख सुनों,

मन में न और गुनो,

धूम्रपान करहो तो,

मौत की तैयारी।


जय-जय बीड़ी भवानी,

प्रबल धूम्रकारी।।



Rate this content
Log in

Similar hindi poem from Comedy