Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Neha Zaidi

Drama Romance

1  

Neha Zaidi

Drama Romance

ड्योढ़ी

ड्योढ़ी

1 min
1.1K


इस ड्योढ़ी के,

उस पार,

एक छोटी-सी खिड़की,

मैंने यूँ ही,

नहीं देखा है !


घंटो खड़े होकर,

उस डूबते सूरज को,

चमकते सितारों को,

कुछ तो बात थी,

उस खिड़की में !


यूँ ही नहीं,

महसूस किया है,

उन ठंडी हवाओं को,

बारिश की बौछारों को,

जो तन के साथ,

मन भी भिगों जाती थीं,

कुछ तो बात थी,

उस खिड़की में !


यूँ ही नहीं,

खिड़की के उस पार,

जाते थे तुम,

साईकल पर,

होकर सवार !


मैं टकटकी,

बांधे करती थी,

तुमसे नज़रे चार,

बैठी मैं उस छोटी-सी,

खिड़की के इस पार !


Rate this content
Log in

Similar hindi poem from Drama