Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

Anjni Ayachi

Fantasy Classics Drama

4.4  

Anjni Ayachi

Fantasy Classics Drama

" चाय "

" चाय "

1 min
338


चलो न फिर से वही पहले वाला इतवार मनाते है,

तुम्हारे हाथों की चाय और फिर से मोहब्बत दोहराते है.!!



Rate this content
Log in

Similar hindi poem from Fantasy