Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

बेज़ुबानी

बेज़ुबानी

1 min
1.5K


आँखों ने ग़ुस्ताख़ी की थी, नज़र मेरी थी मगर तेरे नयनो ने हाँ की थी,

होटों की मुस्कराहट ने भी तो ना न की थी,

ऐसी गुस्ताखी तो न की थी कि ख़ामोशी भी मौन होगयी

गुस्ताखी तो आँखों की थी, फ़िर दर्द सीने में क्यों है,

आँखें तो बोलती है , फिर अल्फ़ाज़ ख़ामोश क्यों है.

मुस्कराना तो न छोड़ा लबों ने तेरे, फिर नजरें झुकी सी क्यों है.

ढ़लती उम्र तेरी, फिर क्यों ये बेज़ुबानी जवाँ होगयी.


Rate this content
Log in

Similar hindi poem from Romance