Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Shalini Badole

Abstract

3  

Shalini Badole

Abstract

आ जाओ श्रीराम....

आ जाओ श्रीराम....

1 min
307


हे रघुनंदन, श्रीराम,

जगतनियन्ता,प्रतिपालक,

इस विपदा से हमें उबारो ,

आ जाओ आजानुभुज शरचापधर राम


हे सूर्यवंशी, कौशल्यासुत,

कृपालु, दयानिधान,

इस संकट से हमें बचाओ 

आ जाओ जनकसुता सिया के राम


हे दीनदयाल, दशरथनंदन,

दीनबन्धु, भवभयभंजन,

सकल विश्व में है त्राहि-त्राहि,

आ जाओ संकटमोचन हनुमान के राम

आ जाओ श्रीराम।


Rate this content
Log in

Similar hindi poem from Abstract