Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

અનિરૂધસિંહજી ઝાલા

Drama Romance Inspirational

4.0  

અનિરૂધસિંહજી ઝાલા

Drama Romance Inspirational

પ્રેમનો વરસાદ

પ્રેમનો વરસાદ

1 min
195


વરસે સદા

પ્રેમનો વરસાદ

કોણ નિહાળે


 રાખો તો જરા

 છલકતું હૃદય 

 તો અનુભવે 


ભીતર તણા 

પ્રેમભાવ ઓળખે

હૈયું આપણું.


Rate this content
Log in