Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

સંદીપ ચૌધરી- અાંજણા

Inspirational

3  

સંદીપ ચૌધરી- અાંજણા

Inspirational

કુદરત

કુદરત

1 min
372


હરતા-ફરતા ફોદા જેવા ચોમાસે એ વાદળ ગરજે,

ખુલ્લાએ ગગન મહી આ વરસાદ જોને કેવો વરસે...


કુદરત તારી કલાકારી સૌમાં એ નિરાળી..

શ્વાસના ત્યા કયાં રીવાજ રાખ્યા,


કુંખમાં પણ તે જીવને પોષણ આપ્યા..

કુદરત તારી કલાકારી સૌમાં એ નિરાળી..


Rate this content
Log in