Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

Tamizh muhil Prakasam

Romance

2  

Tamizh muhil Prakasam

Romance

காதல் பிறந்த நொடி

காதல் பிறந்த நொடி

1 min
193



மெல்லிய மலர்

அலர்ந்த நொடி

அறிவார் உளரோ?

உளமதில் காதல்

மலர்ந்த நொடியும்

அறியார் எவருமிலரே !


Rate this content
Log in