କଲମଟିଏ ମୁଁ କଲମଟିଏ
କଲମଟିଏ ମୁଁ କଲମଟିଏ
ମଣିଷ ହାତର କଣ୍ଢେଇଟିଏ ମୁଁ
ସତମିଛ ଲେଖୁଥାଏ
ସମ୍ପର୍କକୁ ଭାଙ୍ଗି ସମ୍ପର୍କକୁ ଗଢ଼ି
ମନର ବେଦନା କାଳିରେ ଧରି
ଅବିଶ୍ରାନ୍ତ ଚାଲୁଥାଏ l
କଲମ ଟିଏ ମୁଁ କଲମ ଟିଏ..........
ପିଲା ଠାରୁ ବୁଢ଼ା ସଭିଙ୍କ ପାଖରେ
ଅତି ଆଦରରେ ଥାଏ
ସୃଷ୍ଟିର ରଚନା ସୃଷ୍ଟିର ସର୍ଜନା
ଭାବନା କଳ୍ପନା ସତ୍ୟ ଘଟଣା
ମୋ ମୁନରେ ଲେଖା ହୁଏ l
କଲମଟିଏ ମୁଁ କଲମଟିଏ.........
ଖଣ୍ଡାଠାରୁ ବି ଅତି ଶକ୍ତିଶାଳୀ
ମନ ମୋର କିଛି ନାହିଁ
ଜ୍ଞାନୀ ଅଜ୍ଞାନୀ ସଭିଙ୍କ ରାଣୀ
ସଭିଙ୍କ ହୃଦୟେ ଥାଏ
ସଭିଙ୍କର ପୂଜା ପାଏ l
କଲମ ଟିଏ ମୁଁ କଲମ ଟିଏ.........
ଯା ପାଶେ ରୁହେ ତା କଥା ମାନି
ତା ହାତେ ନାଚୁଥାଏ
ପ୍ରେମ ଆଉ ପ୍ରତାରଣା କଥା
ନିତିନିତି ଲେଖୁଥାଏ
ହସୁଥାଏ କାନ୍ଦୁଥାଏ l
କଲମଟିଏ ମୁଁ କଲମଟିଏ l
ଜାତିଧର୍ମ ମୁଁ ମାନେ ନାହିଁ ଜମା
ରଙ୍ଗବେରଙ୍ଗ ମୋ ଦେହଟିଏ
କାଗଜକୁ ଦେଖି କୁରୁଳି ଉଠି
ବନ୍ଧୁ ପ୍ରେମରେ ବାନ୍ଧି ହୁଏ
ଚିର ସାଥିହୋଇ ରହିଥାଏ l
କଲମ ଟିଏ ମୁଁ କଲମ ଟିଏ............