Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Rupali priyadarshini Samantaray

Classics

4.2  

Rupali priyadarshini Samantaray

Classics

ଭାଇ ଟିଏ ତୁମେ ସାଜିବ....

ଭାଇ ଟିଏ ତୁମେ ସାଜିବ....

1 min
577



ରାକ୍ଷୀ ବାନ୍ଧିଥିଲେ ପ୍ରଥମେ ସେଦିନ

ଦ୍ରୋପଦି ତୁମରି ହାତେ ।

କହିଥିଲେ ସଖା ଭଉଣୀ ଟେ ଭାବି

ରକ୍ଷା କରୁଥିବ ମୋତେ ।।

ରାକ୍ଷୀର ମାନ ରକ୍ଷା କରି ଶ୍ୟାମ

କୋଟି ବସ୍ତ୍ର ଦେଇଥିଲ ।

କୁରୁ ସଭାରେ ଭଉଣୀ ମର୍ଯ୍ୟାଦା

ତୁମେ ପୁଣି ରଖିଥିଲ ।।

ସେହି ଦିନଠାରୁ ଏ ରକ୍ଷା ବନ୍ଧନ

ଭାରତେ ଆରମ୍ଭି ଥିଲା ।

ଭଉଣୀ ଲାଜ ଭାଇ ରଖିବ ବୋଲି

ଭଉଣୀ ଭରଷି ଥିଲା ।।

ସବୁ ଭଉଣୀ କି ଦ୍ରୋପଦି ହେଉଛି

ଶ୍ୟାମ ହୁଅଇ କି ଭାଇ ।

କେତେଯେ ଭଉଣୀ ମରଇ ଏଇଠି

ଆଜି ନିର୍ଯାତିତା ହୋଇ ।।

ଦ୍ରୋପଦି ଙ୍କ ଭଳି କେତେ ଭଉଣୀଙ୍କ

ବସ୍ତ୍ର ହରଣ ହୁଏ ।

ଅସହାୟ ହୋଇ କେତେ ଯେ ଭଉଣୀ

ମୃତ୍ୟୁ ମୁଖରେ ଶୁଏ ।।

ଭାବିଲ କି ଶ୍ୟାମ ମହାନ ହୋଇଲ

ଦ୍ରୋପଦି ଙ୍କ ମାନ ରଖି ।

କେତେ ଯେ ଭଉଣୀ ନିର୍ଯାତିତା ଏଠି

ଲୁହରେ ଭିଜୁଛି ରାକ୍ଷୀ ।।

ଗୁହାରି କରୁଛି ଦ୍ରୋପଦି ଙ୍କ ଭଳି

ସଭିଙ୍କ ମର୍ଯ୍ୟଦା ରଖିବ ।

ଅସହାୟ ସେଇ ପ୍ରତି ଭଉଣୀଙ୍କ

ଭାଇ ଟିଏ ତୁମେ ସଜୀବ ।।



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Classics