Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

प्रेमवाणी

प्रेमवाणी

1 min
226


जुदा होके हमसे क्या जी लोगे तुम

पल पल तुम्हे याद सतायेगी।


 हकीक़त से तुम कहाँ भागे जाते हो 

 तन्हाई तुम्हे जीने न देगी। 

 

झुठा सही प्यार तुमने भी किया था

वो दिल्लगी तुम्हे सोने न देगी। 


तुम्हें क्या पता कैसे तड़पते रहे हम 

हमारी प्रेमवाणी तुम्हें रुलायेगी। 


कभी किसीका दिल यु तोडा नहीं करते 

टूटे दिल की धड़क़न तुम्हारे कानों में गुंजेगी। 


कभी न कभी पछतावोगी तुम

लौटने का तुम्हारी ये आँखें इंतजार करेगी।


Rate this content
Log in

Similar hindi poem from Romance