Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Kalpana Kumari Pradhan

Inspirational

4.7  

Kalpana Kumari Pradhan

Inspirational

ଯାଇଛି ହଜି

ଯାଇଛି ହଜି

1 min
457


ପାରୁନି ଖୋଜି ଯାଇଛି ହଜି

   ପରିବାର ମଧ୍ୟେ ଭାବଡୋରୀ

ବ୍ୟସ୍ତତା ମଧ୍ୟରେ ସମସ୍ତେ ବ୍ୟସ୍ତ

  ସମୟର ଅଭାବ ଭାରି l


ନିଃସଙ୍ଗତା ଏଠି ବାନ୍ଧବୀ ସାଜିଛି

  କୋଳାହଳ ନାହିଁ ଘରେ

ମୁଁ ଆଉ ମୋର ଗ୍ରାସିଲାଣି

  ସ୍ୱାର୍ଥର ରାଜୁତି ସବୁଠାରେ l


ଅଗଣା ରେ ବସି ଜେଜେ

  ନିରତେ ଢାଳନ୍ତି ଲୁହ

ନାହିଁକେ ପାଖରେ ପଚାରି ବୁଝିବ

   କିମ୍ପାଇ ଉଠଇ କୋହ l


ସରଳ ନିଷ୍ପାପ ବାଳୁତ ଜୀବନ

   ବନ୍ଧା ପଡିଛି ମୋବାଇଲରେ

ନାହିଁ ବୋହୂଚୋରି ଗାଁଦାଣ୍ଡ ଖେଳ

  ମଜା ମଜଲିସ ପରବରେ l


ସେଲ୍ଫି ଉଠେଇ ଛାଡିଦେଲେ ଥରେ

  କାମଟା ଆମର ସରେ

ପାସେଥାଏ ଯିଏ ତାକଥା ନଜାଣ

    ରହିଥାଇ ମିଶି ଘରେ l


କେତେ ଦୂରେ ଥିବା ବନ୍ଧୁକୁ

  କୁହନ୍ତି ତୁମକୁ ଝୁରେ

ମୋବାଇଲରେ ତୁମ ଫୋଟ ଦେଖୁଦେଖୁଁ

   ଲାଇକ କମେଣ୍ଟ କରେ l


ବଇକୁଣ୍ଠ ସମ ପରିବାର ଏଠି

  ସମୟକି ନେଲା ଚୋରାଇ

ପରସ୍ପର ସ୍ନେହ ଶ୍ରଦ୍ଧା ଯେଉଁଠି

  ନିରନ୍ତର ବାସ କରଇ l


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Inspirational