Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

ମନସ୍ବିନୀ ସାହୁ

Children Others

4.3  

ମନସ୍ବିନୀ ସାହୁ

Children Others

ଉପକାରୀ ଫଳ: କଦଳୀ

ଉପକାରୀ ଫଳ: କଦଳୀ

1 min
385


କଦଳୀ ପତର ନହନହକା,

                           ତା'ଫଳ ବିକିଲେ ମିଳଇ ଟଙ୍କା ।

କଞ୍ଚା ଓ ପାଚିଲା ଖାଆନ୍ତି ସବୁ,

                             ଫଳ କି ପରିବା ଜାଣିଛ ବାବୁ?


କଦଳୀରେ ଅଛି ଲୌହ ସାର,

                            ଖାଇଲେ ସବଳ ହେବ ଶରୀର ।

ସବୁରି ପୂଜାରେ କଦଳୀ ଆଗ,

                           ଶିବଙ୍କ ପାଖରେ ଲାଗଇ ଭୋଗ।


କଦଳୀ ଗଛରେ ହୁଏ ତୋରଣ, 

                           ବାହା ବେଦୀ ଅବା ପୂଜା ପାର୍ବଣ।

କଦଳୀ ଗଛର ଆମୂଳଚୁଳ,

                               ସବୁ ଦରକାରୀ ନୁହେଁ ନିଷ୍ଫଳ ।


କଦଳୀ ପତର ଆକାରେ ବଡ,

                         ଭୋଜନ ସକାଶେ କର ଯୋଗାଡ।

ଜ୍ଯେଷ୍ଠେ  କଦଳୀ ଆଷାଢେ କିଆ,

                           ପୋତ କି  ନପୋତ ହୁଅଇ ଠିଆ।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Children