Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

DILIP KUMAR SAHOO

Children

4  

DILIP KUMAR SAHOO

Children

ଶିଶୁ

ଶିଶୁ

2 mins
355



କଅଁଳ ଓଠରେ ତାର ମୁରୁକି ହସ

ଆଜି ସିଏ କଳି କାଲି ଫୁଲର ବେଶ

ମହକରେ ମହକିବ ତାଲାଗି ଦେଶ

ଶିଶୁ ସିଏ ଦେଶ ପାଇଁ ଶୁଭ ଆଶିଷ ।


ଶିଶୁଟିଏ ଦେଶ ଆଉ ଜାତିର ଆଶା

ଶିଶୁଟିଏ କାଲି ପାଇଁ ନବୀନ ଦିଶା ।

ଶିଶୁଟିଏ ସୁନାଝରା ଅଲେଖା ଖାତା

ଶିଶୁଟିଏ ବାସଭରା ଚନ୍ଦନ ଚିତା ।

ଶିଶୁଟିଏ ରଙ୍ଗଭରା ଫୁଲ ଅଗଣା

ଶିଶୁଟିଏ କୁଳୁକୁଳୁ ମିଠା ଝରଣା ।

ଶିଶୁଟିଏ ମନଜିଣା ଶୁର ଲହରୀ

ଶିଶୁଟିଏ ଚଇତାଳି ଚକା ଭଉଁରୀ ।

ଶିଶୁଟିଏ ଭରଷା ରେ ଭରେ ବିଶ୍ୱାସ

ଶିଶୁ ସିଏ ଦେଶ ପାଇଁ ଶୁଭ ଆଶିଷ


ଜାଣେନା ସେ ଆଲ୍ଲା ଅବା ଈଶ୍ବର ଯୀଶୁ

ସବୁ ମନ କିଣିନିଏ ସେ ହସୁ ହସୁ ।

ଉଚ୍ଚ ନିଚ୍ଚ ଭେଦଭାବ ତା ମନେ ନାହିଁ

ଛୁଆଁ ଅଛୁଆଁ ତ ତାକୁ ପାରିନି ଛୁଇଁ ।

ବୁଝେନା ସେ କିଏ ଧନୀ କିଏସେ ମାନି

ମନ ତାର ନିରିମଳ ପାଦୁକ ପାଣି ।

ଚିକିଟା ମାଟି ପିଣ୍ଡୁଳା ନରମ ଭାରି

ଗଢିବା ଯତନେ ତାକୁ ସୁନ୍ଦର କରି ।

ହେବ ଦିନେ ଯେମିତି ସେ ଭଲ ମଣିଷ 

ଶିଶୁ ସିଏ ଦେଶ ପାଇଁ ଶୁଭ ଆଶିଷ


ଯାହା ତାକୁ ଶିଖାଇବା ଶିଖିବ ସିଏ

ନିଜ ପାଇଁ ନୂଆ ଗପ ଲେଖିବ ସିଏ ।

ଭଲ କଥା ତା କାନରେ କହିବା ସଦା

ଭଲ କାମ କରିବାକୁ ଉତ୍ସାହ ଦେବା ।

ବଡଙ୍କୁ କରିବ ଭକ୍ତି ସାନଙ୍କୁ ସ୍ନେହ

ଈଶ୍ୱରଙ୍କ ପ୍ରତି ସଦା ରଖିବ ଲୟ ।

ଡରାଇବା ନାହିଁ କେବେ କରିଲେ ଯିଦି

ବୋଝ ଦେବା ନାହିଁ ଜମା ତାପରେ ଲଦି ।

ସବୁବେଳେ ମନେ ଭରି ଦେବା ସାହସ

ଶିଶୁ ସିଏ ଦେଶ ପାଇଁ ଶୁଭ ଆଶିଷ


ମିଠା କଥା କହି ତାକୁ ପଢାଅ ପାଠ

ଭଲ ବାଟେ ଯିବାପାଇଁ ଦେଖାଅ ବାଟ ।

ଖେଳିବା ପାଇଁକି କେବେ କରନି ମନା

ହସ ଖୁସି ନାଚ ଗୀତେ ଦିଅ ପ୍ରେରଣା ।

ଭୁଲ୍ କଲେ ଦିଅ ନାହିଁ କଠିନ ଦଣ୍ଡ

ଦଣ୍ଡ କରିଦେବ ତାର ସପନ ପଣ୍ଡ ।

ମନକୁ ତା ବାପା ମାଆ ପାରିଲେ ବୁଝି

ଅବାଟରେ ଯିବ ନାହିଁ ପିଲାଟି ହଜି ।

ସବୁଠି ଜିତିବ ପାଇ ଶ୍ରଦ୍ଧା ପରଶ

ଶିଶୁ ସିଏ ଦେଶ ପାଇଁ ଶୁଭ ଆଶିଷ


ବଡ ମଣିଷ ଙ୍କ ଯେତେ ଗପ କାହାଣୀ

ଶିଶୁଟିଏ ପାଇଁ ସେତ ଅମୃତ ବାଣୀ ।

ସେ ଅମୃତଧାରା ତାର ମନେ ବୁହାଇ

ଆଗକୁ ଯିବାକୁ ଯିବା ରାହା ଦେଖାଇ ।

ଚଲାବାଟେ ଚାଲୁଚାଲୁ ଗଲେସେ ଥକ୍କି

ଭରଷା ହୋଇବା ମନେ ସିନେହ ମାଖି ।

ଜିତିଗଲେ ତା ପାଇଁ ଖୁସି ମନାଇବା

ହାରିଗଲେ ଜିତିବାକୁ ସାହସ ଦେବା ।

ଭରିବାନି ଶିଶୁ ମନେ ଅନ୍ଧବିଶ୍ବାସ

ଶିଶୁ ସିଏ ଦେଶ ପାଇଁ ଶୁଭ ଆଶିଷ


ସୁସ୍ଥ ପରିବେଶ ସ୍ନେହ ଶରଧା ଡୋରି

ଶିଶୁର ଜୀବନେ ଦିଏ ସାହସ ଭରି ।

ବଡ ହେବା ପାଇଁ ସିଏ ଦେଖେ ସପନ 

ଭବିଷ୍ୟତ ଗଢିବାକୁ ନିଏ ଯତନ ।

ବଢିବା ଗଢିବା ଯଦି ଭଲରେ ହୁଏ

ଭଲ ନାଗରିକ ସେହି ଶିଶୁଟି ହୁଏ ।

ନାଗରିକ ହେଲେ ଭଲ ଦେଶ ଆଗାଏ

ସାରା ବିଶ୍ବକୁ ସେ ନୂଆ ସନ୍ଦେଶ ଦିଏ ।

ରଖେ ସିଏ ଜାତି ଆଉ ଦେଶର ଯଶ

ଶିଶୁ ସିଏ ଦେଶ ପାଇଁ ଶୁଭ ଆଶିଷ



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Children