Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Niranjan Mishra

Inspirational

4  

Niranjan Mishra

Inspirational

ତୁଠ ପଥର

ତୁଠ ପଥର

1 min
233


ତୁଠ ପଥରଟି ତୁଠରେ ପଡିଛି

କେତେ କାଳରୁ ସେଇଠି

କିଏ ସେ ଜାଣିଛି ଇତିବୃତ୍ତ ତାର

ଏମିତି ଜଣେ ନାହିଁଟି ।


କାହାର କି ଯାଏ ତାକୁ କିଏ କହ

କାହିଁକି ମନେ ରଖିବ

ପାଦ ଘଷା ଲୁଗା କଚା କଚି ଛଡା

ସିଏ କି କାମେ ଆସିବ ।


କେ କେତେ ଆସିଲେ ସ୍ନାହାନ କରିଲେ

ସେ ତୋଠକୁ ଆସିକରି

କେ ପାଦ ଘଷିଲା ତାହାରି ଉପରେ

ରଖିଛି ସ୍ମୃତି ସବୁରି ।


ଖରା ବର୍ଷା ଶୀତ ସବୁ ସହି ନିତି

ସେମିତି ପଡି ରହିଛି

ପାଟିରୁ ତାହାର କଥା କି ବାହାରେ

କାହାକୁ ନ କହେ କିଛି ।


ଗାଈ ଗୋରୁ ଯଦି ତୋଠକୁ ଆସିଲେ

ପାଣି ପିଇ ଚାଲିଯାନ୍ତି

ତୁଠ ପଥରଟି ପଡିଛି ସେମିତି

କେହି ତାକୁ ନଦେଖନ୍ତି ।


କେତେ ଦିନ ବର୍ଷ ଯୁଗ ଗଲା ଚାଲି

ଠିକଣା ରହିଲା ନାହିଁ

ଘାଟ କରିବାକୁ ବିଚାରିଲେ ଲୋକେ

ପଥର ଦେବେ ହଟାଇ ।


ଖଣ୍ଡେ ଦୂରେ ନେଇ ପକାଇଲେ ତାକୁ

ଘାଟ କରିଲେ ତିଆରି

ତୁଠ ପଥରଟି ପଡିଛି ସେମିତି

ନଜର ନାହିଁ କାହାରି ।


ଅଜଣା ଅଦେଖା ହୋଇଛି ସେ ଏବେ

ରଖିଛି ସବୁ ହିସାବ

କହି ତ ପାରୁନି ପଚାରିଲେ ତାକୁ

ସିଏ କି କଥା କହିବ ।


କ୍ଷୟ ଅଛି ସିନା ସବୁ ଜିନିଷର

ଦିନେ ବି ସେ ହଜିଯିବ

କିଏ ବା କହିବ କେତେ କାଳ ସିଏ

ଏମିତି ପଡି ରହିବ ।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Inspirational